Σύλλογος διαβητικών Δράμας
Τρίτη 23 Ιουνίου 2026
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
Ο Σύλλογος Διαβητικών Ν. Δράμας λόγο του Καλοκαιριού θα αναστείλει την λειτουργία του απο 3 Ιουλίου 2026 έως 14 Σεπτεμβρίου 2026.
Ευχόμαστε σε ολα τα μέλη μας, ολους τους διαβητικούς και όλους τους πολίτες
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, να προσέχουν τον Ήλιο την Θάλασσα για να περάσουν όμορφο το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
ΚΑΛΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΟ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου