Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΠΑΡΚΟ ΓΛΥΠΤΩΝ Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ

Μια ιδιέταιρη δράση πραγματοποίησε ο Σύλλογος στο ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΏΝ στην Π.Ε. Δράμας, με μεγάλη απήχηση και επισκεψη του κόσμου, την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026,με μετρήσεις Γλυκόζη αίματος μέσα στο ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ, διανομή έντυπου υλικού και ενημέρωση στο κοινό,παρουσία του Περιφεριάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. κ Χριστόδουλου Τοψίδη, του Αντιπεριφερειάρχη Π. Ε. Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη, του Δήμαρχου Κ.
Νευροκοπίου κ. Ταμπουρίδη,τους οποίους μετρήσαμε και σάκχαρα όπως όλους τους παρευρισκόμενους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου