Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΠΑΡΚΟ ΓΛΥΠΤΩΝ Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ

Μια ιδιέταιρη δράση πραγματοποίησε ο Σύλλογος στο ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΏΝ στην Π.Ε. Δράμας, με μεγάλη απήχηση και επισκεψη του κόσμου, την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026,με μετρήσεις Γλυκόζη αίματος μέσα στο ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ, διανομή έντυπου υλικού και ενημέρωση στο κοινό,παρουσία του Περιφεριάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. κ Χριστόδουλου Τοψίδη, του Αντιπεριφερειάρχη Π. Ε. Δράμας κ. Μιχάλη Μουρβετίδη, του Δήμαρχου Κ.
Νευροκοπίου κ. Ταμπουρίδη,τους οποίους μετρήσαμε και σάκχαρα όπως όλους τους παρευρισκόμενους.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

Στις 18 Ιουνίου και στον όμορφο χώρο του ΚΑΠΗ του Δήμου Δράμας,ο Σύλλογος Διαβητικών Ν. Δράμας πραγματοποίησε μια πολύ ομορφη και ενδιαφέρουσα ενημερωτική επισκεψη και ομιλία στα μέλη του ΚΑΠΗ με ΘΕΜΑ:'' ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ''με ομιλήτρια την πρόεδρο του Συλλόγου κυρία Πόλυ Τορούνογλου. ακαλούθησε ζηζήτηση με τους παρευρισκόμενους και μέτρηση Γλυκόζη αίματος!

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΓΛΥΠΤΩΝ

Ο Σύλλογος θα πρςγματοποιήσει δράση στο Παρκο των γλυπτων στην Π.Ε Δράμας στις 18 Ιουνίου 2026 απο ωρα 9:30 π.μ.μια τελευταία δράση πριν αναστείλει την λειτουργία του για το καλοκαίρι.

Πέμπτη 28 Μαΐου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΏΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ 23-24- ΜΑΙΟΥ 2026 ΔΙΗΜΕΡΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ

Ο Σύλλογος Διαβητικών Ν. Δράμας 23 -24 Μαίου 2026 πραγματοποίεισε την Διήμερη Διαδραστική Διημερίδα, με Τίτλο ''Σακχαρώδης Διαβήτης τον 21ο Αιώνα Διαγνωση Σύγχρονη Αντιμετόπηση'' Εισηγητές γιατροί,Στέφανος Παπαντωνίου Παθολόγος Διαβητολόγος,Αναστασία Μιχαηλίδου Παθολόγος Διαβητολόγς, Χρήστος Δαραμήλας Βιολόγος Φαρμακολόγος πρέδρος Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ., Αστέριος Γρατσωνίδης Οφθαλμίατρος,Κωσταντίνος Λεμπιδάκης Οδοντίατρος,Ιωάννης Κωνσταντινίδης Πνευμονολόγος,Ιωάννης Εγγονόπουλος Φυσικοθεραπευτής. Στο Περίπτερο της Πλατείας Ελευθερίας του Δήμου Δράαμς,την Κυριακή 24 Μαίου στη Διάδραση συμμετείχαν όλοι οι γιατροί κάνοντας εξετάσεις, οι νοσηλευτές του ΚΕΠΕ ΤΟΥ Δήμου Δράμας και του Κ.Υ.Δράμας, εκαναν μετρήσεις Γλυκόζη αίματος. Επίσης στην Διάδραση πήραν μέρος τα Αθλητικά Σωματεία της πόλης μας, ζεν & Ακαδηνία Πάλης Δράμας!

Πέμπτη 21 Μαΐου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΜΕΡΙΔΑ ΜΑΙΟΣ 2026

Ο Σύλλογος Διαβητικώμ Ν. Δράμας στις 23-24 Μαιου 2026 θα πραγματοπιήση Διήμερη Διαδραστική Διημερίδα, για την Πανελλήνια Ημέρα ΚΑτά του Σακχαρώδη Διαβήτη. Πραλληλα θα συμμετέχει στις παράλληλες Δράσεις της ΔΡΑΜΗΝΟΙΝΟΓΝΟΣΊΑΣ που πραγματοποιεί η Π. Ε. ΔΡΑΜΑΣ.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν.ΔΡΑΜΑΣ ΕΥΧΗΤΗΡΙΑ ΚΑΡΤΑ

Η πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ευχόμαστε στα μέλη του Συλλόγου ,ολους τους Διαβητικούς τα μέλη του Δ. Σ. της ΟΜΟΣΠΟΝΔΊΑΣ μας Π.Ο.Σ.Σ.Α.Σ.ΔΙΑ και τους Συλλόγους μέλη της, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!