Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Σύλλογος διαβητικών Δράμας

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΑΒΗΤΙΚΩΝ Ν. ΔΡΑΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΠΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΔΡΑΜΑΣ

Στις 18 Ιουνίου και στον όμορφο χώρο του ΚΑΠΗ του Δήμου Δράμας,ο Σύλλογος Διαβητικών Ν. Δράμας πραγματοποίησε μια πολύ ομορφη και ενδιαφέρουσα ενημερωτική επισκεψη και ομιλία στα μέλη του ΚΑΠΗ με ΘΕΜΑ:'' ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ''με ομιλήτρια την πρόεδρο του Συλλόγου κυρία Πόλυ Τορούνογλου. ακαλούθησε ζηζήτηση με τους παρευρισκόμενους και μέτρηση Γλυκόζη αίματος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου